Kom mee klussen op 16 maart!

Nieuws afbeelding 4-3-2012

Op 16 en 17 maart 2012 organiseert het Oranje Fonds de landelijke, grootscheepse vrijwilligersactie: NL DOET. Afgelopen jaar stak een recordaantal van 300.000 deelnemers de handen uit de mouwen bij zo'n 6000 verschillende klussen. NL DOET is het betere dagje uit en biedt (potentiƫle) vrijwilligers de mogelijkheid om als groep een positieve bijdrage aan de samenleving te leveren, nieuwe vaardigheden op te doen en vooral samen een leuke dag (of dagdeel) te hebben!

Ook op onze hockeyclub hebben wij een project aangemeld bij deze actie van het Oranje Fonds, namelijk het opknappen van het "NAS-" gebouw. Op vrijdag 16 maart zal onder leiding van de Stichting Hockey Beuningen een aantal klussen aan het NAS-gebouw worden gedaan.

Wilt u als vrijwilliger de handen uit de mouwen steken bij deze actie? Meld u zich dan aan bij [email protected].

Helpt u om 2012 weer zo'n succes te maken voor het Oranje Fonds?

• Heren 1 - THCC De Kromhouters