Jaaroverzichten MHCB

Nieuws afbeelding 11-1-2015 Hoe leuk is het om te lezen wat er het afgelopen jaar allemaal is gedaan. Vaak heb je van de helft van de activiteiten geen flauw idee. Nog veel leuker is het om eens te lezen hoe het MHCB in 1990-1991 verging; de club bestond toen 10 jaar. Er werd een magnetron gekocht en eindelijk werd de ketel met warmhoudplaat vervangen door een waterkoker. Belijning moest worden uitgezet en de doelen moesten op de velden gezet worden. Zoveel leuke herinneringen. In het eerste jaaroverzicht, dat nu digitaal verschijnt, wordt ook teruggeblikt op de oprichting van MHCB.
Het 1e jaaroverzicht van MHCB vind je in de bijlage. Er gaan er nog vele volgen. Deze zijn de komende maanden een voor een in te zien op de site onder (nog te maken) kopje 'De Club - Jaaroverzichten'. Anekdotes, opmerkingen, foto's e.d. zijn van harte welkom via [email protected] (Annemieke van der Sterre). Bijlage
  • Heren 1 - THCC De Kromhouters