Accommodatie

MHC Beuningen beschikt over een mooi en goed onderhouden complex aan de westzijde van Beuningen.

Het complex is bijzonder goed bereikbaar (500m van de afslag Beuningen aan de A73) en heeft voldoende parkeergelegenheid.

Er zijn drie wedstrijdvelden waarvan een waterveld. Alle velden zijn verlicht. Daarnaast is er een inspeelveld en een mini veldje waarin de jongste bezoekers lekker met een stick en bal kunnen rommelen.

Het clubhuis beschikt over een bar (max 200 personen), twee vergaderruimtes en kleedruimtes.

Sociaal
De bar en het clubhuis nemen een centrale sociale functie in. Hier kom je dus om gezellig wat te eten en te drinken met je team of commissie. Hier kom je ook om na de wedstrijd met de tegenstander een drankje te doen. Hier kom je netwerken. En hier kom je om te kletsen en te borrelen. Hier verbinden we ons heel bewust met elkaar.

Openingstijden
De sportaccommodatie is op reguliere trainingsdagen geopend vanaf 16.00 uur tot ca. een half uur na de laatste training behalve op woensdagmiddag dan al vanaf 15.00 uur. Op competitiedagen vanaf ca.een uur voor aanvang van de eerste wedstrijd.

Het clubhuis is geopend op maandag- en vrijdagavond en in de weekenden vanaf een uur voor aanvang van de eerste wedstrijden.

Alcohol schenken we tussen maandag en donderdag vanaf 17.00 uur, op vrijdag en zaterdag vanaf 16.00 uur en op zondag vanaf 13.00 uur tot uiterlijk 00:00 uur en alleen aan personen boven de 18 jaar. Het is niet toegestaan meegebrachte alcohol in of rondom het clubhuis te nuttigen.

Evenementen en speciale verzoeken
Organiseer je een buitengewoon gaaf evenement? Wil je met je team of commissie komen eten? Wil je een borrel organiseren? Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken via: [email protected]

Honden
Honden zijn welkom maar niet op de velden en moeten altijd aangelijnd zijn.

Defibrillator
De defibrillator hangt in het clubhuis achter de bar.

Roken
MHCB is rookvrij. Op en rond het terrein mag niet gerookt worden.

Bereikbaarheid

Per openbaar vervoer

Vanuit Nijmegen:
stadsbus lijn 5 stopt op halte Aalsterveld ca 150 meter van de hockeyclub.

Per auto

Vanuit Nijmegen:
A73, afslag 1 Beuningen, richting Beuningen. Op 1e rotonde rechtdoor. Op 2e rotonde de 3e afslag rechts en dan 1e afslag links.

Vanuit Den Bosch:
A50, afslag Beuningen-Druten (A73). Richting Beuningen. Op 1e rotonde rechtdoor. Op 2e rotonde de 3e afslag rechts en dan 1e afslag links.

Vanuit Arnhem:
A50, afslag Nijmegen-Druten (A73). Richting Nijmegen, afslag Beuningen. 1e rotonde rechtdoor; 2e rotonde de 3e afslag rechts en dan 1e afslag links.