Klopt jouw e-mailadres/06-nummer in ons ledenbestand?

Nieuws afbeelding 1-1-2016
  • Bij ieder persoon in ons ledenbestand staan 2 velden: voor een 1e en een 2e e-mailadres.

• Het is mogelijk om in een veld meer dan 1 adres in te vullen, gescheiden door een punt-komma (;)

• Als faktuuradres wordt alleen het 2e e-mailadres gebruikt.

• Bij informatie die alleen voor ouders/seniorleden interessant is, wordt alleen het 2e e-mailadres gebruikt.

• Door de arbitragecommissie worden beide e-mailadressen gebruikt om er voor te zorgen dat het maximaal aantal scheidsrechters aanwezig zijn.

• De MHCB-nieuwsbrief wordt verstuurd naar zowel het 1e als het 2e e-mailadres.

• Het is dus van belang dat altijd een 1e en 2e e-mailadres vermeld staat, zodat je geen informatie vanuit MHCB gaat missen. Bij (jongste)jeugdleden is het de bedoeling dat in het 1e adres het e-mailadres van het lid staat (natuurlijk als deze een e-mailadres heeft) en in het 2e adres het e-mailadres van de ouder.

Je kunt zelf je e-mailadres(sen) aanpassen. Check dan s.v.p. meteen of je mobiele nummer nog correct is. Hierop kun je SMS-jes ontvangen indien een wedstrijd is afgelast of als je bent opgesteld om een wedstrijd te fluiten.

Hoe? Inloggen op de website van MHCB, en dan aan de linkerkant op "Instellingen” klikken.