Veldreservering

Buiten de reguliere trainingen en wedstrijden kunnen onze velden worden gereserveerd voor bijvoorbeeld oefenwedstrijden, toernooien of andere activiteiten. Mocht je een of meerdere velden willen gebruiken neem dan contact op via [email protected].

Houd er rekening mee dat de kantine gesloten is. Mocht je de bar open willen hebben tijdens een oefenduel dan kun je contact opnemen met de barcommissie via [email protected].

Tijdens de winterstop in de maanden december en januari alsmede na de reguliere competitie in juli is het complex van MHCBeuningen geheel gesloten voor onderhoud en kunnen er, behoudens uitdrukkelijke toestemming van de TC en de Stichting van MHCB, geen reserveringen worden gedaan.