Dames 1

Dames 1 als lijstaanvoerder winterstop in

Nieuws afbeelding 4-12-2014 Inmiddels zit de helft van het seizoen er weer op en gaan we ons voorbereiden op het zaalseizoen. Voor Dames 1 verloopt het veldseizoen fantastisch, immers, ze gaan als lijstaanvoerder de winterstop in.

In juni al was de doelstelling duidelijk, na de degratie uit de 1ste klasse direkt weer terug promoveren naar de 2de klasse. Na een fantastische voorbereiding lieten de dames direkt van zich horen, onder andere door de huidige nummer 2 in de eerste wedstrijd thuis al met 7-0 te verslaan. Door enkele blessures hebben ze in de laatste 2 wedstrijden wat punten gemorst, maar dat deed de nummer 2 van de lijst ook. De dames doen het dus aan de bovenkant van de verwachtingen en gaan de winterstop in als lijstaanvoerder in de 2de klasse.

Het zaalseizoen gaat nu van start en wordt traditioneel gebruikt om weer sterker de winterstop uit te komen. Tijdens onze veldwedstrijden thuis mochten we ons altijd vergezeld weten van vele supporters. Wij hopen die tijdens ons zaalseizoen ook tegen te komen. Team Dames 1 dankt alle sponsoren, supporters en anderen die een rol van betekenis hebben gespeeld, voor alle support.

Voor Dames 1 begint het zaalseizoen op zondag 14 december en spelen we direkt in onze thuishal, de Tinnegieter in Beuningen. Eerste wedstrijd om 14:30 uur. We hopen u allen dan weer als supporter te treffen.