Je kunt nog kaarten bestellen!

Nieuws afbeelding 23-2-2015 Heb jij al kaarten gekocht? Het kan nog! Bestel ze vandaag!
Zaterdag 28 maart 2015 organiseren de trimmers een spectaculair 28+ seniorenfeest. Het feest is voor alle leden en aanhang, ouders van de jeugdleden en verdere introducees. Het wordt gehouden in het clubhuis van MHCB van 21.00 - 01.00 uur. De entree is € 7,50 per persoon. Kaarten zijn verkrijgbaar via [email protected]. Na ontvangst van de mail, ontvang je een bevestiging waarin de procedure van de betaling en ontvangst van de kaarten staat.

Ben je lid van de Club van 100, Pitcherclub of Wijnclub? Dan krijg je 1 kaart en een aantal consumptiemunten gratis. Je moet je echter dan wel inschrijven via [email protected]. Een kaart voor je partner/vrienden/introducees regel je dan via [email protected].

Kaarten worden verstrekt op volgorde van binnenkomst. Het maximaal aantal feestgangers is 250. Een special act, zal de feestvreugde alleen maar groter maken. Wij rekenen op een uitverkochte zaal!