Sponsorevenement zondag 10 mei 2015

Nieuws afbeelding 27-2-2015 Op zondag 10 mei a.s. spelen zowel Dames 1 als Heren 1 een thuiswedstrijd. Het is de laatste keer dit seizoen dat beide teams op dezelfde dag een thuiswedstrijd spelen.

U bent hiermee van harte uitgenodigd om deze wedstrijden te komen kijken, wij hopen op veel publiek! Het wordt een gezellige middag!

Tevens wordt op zondag 10 mei het Sponsorevenement gehouden. Alle bordsponsoren, leden van de Club van 100 alsook de leden van de Pitcher- en Wijnclub worden hiervoor uitgenodigd.

Iedere sponsor mag zich op deze middag profileren. Op welke manier? Dat kan voor het plaatsen van het produkt of op wat voor een manier dan ook gewenst is. Alle sponsoren mogen tevens een flyer of gadget aanleveren voor de goody-bag die wordt aangeboden aan alle bezoekers. Binnenkort ontvangen alle sponsoren van MHCB hierover een bericht van de Sponsorcommissie.

Bent u nog geen sponsor van MHCB maar wilt u wel meedoen aan het Sponsorevenement op zondag 10 mei? Neem dan contact op met de Sponsorcommissie van MHCB via [email protected].

Meer informatie over sponsormogelijkheden vindt u op www.mhcbeuningen.nl - tabje Sponsors.

• Heren 1 - MHC Roden