Kampioenen

jC1 levert knappe prestatie!

Nieuws afbeelding 26-5-2015
Nadat vorig jaar de C1 geschiedenis schreef door de Inter District Competitie (IDC), de hoogste klasse voor C-jeugd in Nederland, in de middenmoot af te sluiten, heeft het huidige C1 deze prestatie overtroffen.
Onder het motto 'misschien niet altijd groots, maar wel dapper en voor de duvel niet bang' zijn ze als speler, maar zeker ook als team, steeds verder gegroeid in het seizoen.
Met 9 eerste jaars C-spelers en slechts 6 tweede jaars heeft het team, onder begeleiding van de coaches Sven en Mark en met extra ondersteuning tijdens trainingen door Frank, een enorme prestatie geleverd door als 4e te eindigen achter de grootmachten Nijmegen, Union en Groningen. Nogmaals: erg knap! De goede klassering is mede te danken aan de goede vorm en progressie in de tweede helft van het seizoen: 13 punten uit de laatste vijf wedstrijden!
De laatste wedstrijd is gewonnen bij Wageningen met 2-1. Een mooie afsluiting van de competitie en revanche voor de verloren play off wedstrijd tegen Wageningen in de zaal.
In de zaal is eerste teams als het tweede team als 2e geƫindigd. Dit is bijzonder goed vanuit het gegeven dat de zaalperiode dit jaar ten dienste stond van het veldhockey en het minder aantal uren dat dit jaar beschikbaar was voor ons om te training in de zaal.

Sam, Bram, Laurens, Pepijn, Noud, Sybren, Dries, Tijn, Douwe, Igor, Kars, Taro, Max, Robert en Mike: jullie mogen beretrots zijn op jezelf en je teamgenoten! Wij als ouders zijn ook heel trots.

Geniet lekker na en dan sluiten we het seizoen nog heel mooi af met een gezellig toernooi!