MHCB Meisjes C4 verdiend kampioen!

Nieuws afbeelding 26-5-2015 Zaterdag 23 mei is MHCB MC4 verdiend kampioen geworden! De meiden speelden de laatste wedstrijd tegen Bemmel, maar wisten dat ze aan een gelijkspel of zelfs een klein verlies genoeg hadden om de titel binnen te halen. Het was een spannende en zware wedstrijd. Bemmel ging vol voor de winst, maar de meiden van Beuningen lieten zich niet van de kaart brengen. Super mooi samenspel en volle inzet zorgden voor een 4-1 eindstand, medailles, bloemen, (kinder)champagne en heel veel vreugde! Knap dat de meiden die dit hockeyjaar begonnen in de 4e klasse, in de herfst promoveerden naar de 3e klasse,weer kampioen zijn geworden. Een mix van ervaren speelsters en speelsters die dit jaar pas begonnen op het veld, in combinatie met heel veel spelplezier zorgde voor een prachtig en sportief jaar!