Bierplankentoernooi

Bierplanken toernooi zaterdag 24 oktober a.s.

Nieuws afbeelding 8-9-2015

Er wordt achter de schermen alweer hard gewerkt om de 25 editie van het Bierplankentoernooi te organiseren.
Op zaterdag 24 oktober as. zullen weer velen op de hockeyvelden van MHC Beuningen sport, spel en gezelligheid combineren.

Het thema van dit jaar is Oktoberfest. Dus pas jet outfit hierop aan en wellicht maak je kans op de eretitel Miss Bierplank (m/v).

Naast de gezelligheid en hockeywedstrijden, krijg je een lunch en diner. En uiteraard ontbreekt de feestavond ook niet.

We spelen 8 tegen 8 op halve velden. Kosten zijn € 225,00 per team, bestaande uit max 10 spelers/speelsters. Wil je met meer dan 10 spelers/speelsters komen, dan betaald je €22,50 per persoon extra.

Wil je je aanmelden of meer info, mail dan naar [email protected].

Voor meer info, volg ons op Facebook https://www.facebook.com/bierplankentoernooiMHCB

Wil je je aanmelden of meer info, mail dan naar [email protected].

Wil je je aanmelden of meer info, mail dan naar aanmelden@bierplankentoerno