Bier-Wijn-Spijsavond op 6 november a.s.

Nieuws afbeelding 14-9-2015 Ben je lid van de Wijnclub, Pitcherclub of ben je Fan van MHCB?
Op vrijdag 6 november 2015om 20.30 uur staat onze eerste gezamenlijke activiteit van het seizoen 2015-2016 op het programma! Je kunt kiezen voor deelname aan het programma speciaal BIER- spijs- proeverij of aan het programma WIJN- spijs proeverij voor slechts EUR 20,00. Je maakt een enthousiaste reis door de wereld van bier en wijn. Als lid van een van deze clubs kun je je aanmelden via [email protected].

Nog geen lid van de Wijnclub, Pitcherclub of Fanclub (kosten slechts EUR 99,00 per seizoen) maar wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Stuur ons een e-mail en je krijgt alle informatie.

Sponsorcommissie MHCB
Petra Fokke, Madeleine Rouppe van der Voort , Yvonne Veerbeek en Annemieke van der Sterre