We zijn weer begonnen……

Nieuws afbeelding 26-9-2015 Deze zomer zijn de velden zijn schoongemaakt, het dak van het clubhuis is vervangen en het hele complex ligt er weer schitterend bij. Ook bondsscheidsrechters die in het weekend ons complex bezochten en nog niet eerder bij MHCB waren geweest, waren onder de indruk van het prachtige complex. Dat is echt een compliment aan een ieder die hier aan bij draagt!

Om dit zo te houden vraagt het bestuur jouw aandacht voor een aantal zaken die in de tijd soms wat versloffen:

·Het gebruikte materiaal tijdens trainingen en wedstrijden dient te worden opgeruimd. (Op zaterdag blijven er geregeld pionnen / doelen liggen.). Doelen die b.v. tijdens een training van veld verhuizen worden niet altijd teruggeplaatst. (Zie je de meiden D deze op zaterdagmorgen terugzetten?)

·Hoekvlaggen worden voor de 1e wedstrijd geplaatst en na de laatste wedstrijd weer opgeruimd. (Regelmatig zien we ze op maandag morgen nog wapperen.)

·De kleedkamers dienen opgeruimd en schoon (douches) achtergelaten te worden.

·Op zaterdag dient het laatst spelende team het clubhuis schoon te vegen.

·Het is niet toegestaan het dak van het clubhuis te betreden. Deze zomer is het dak vervangen. Het betreden ervan kan lekkages veroorzaken.

·Zorg er voor dat er geen hockeyballen verdwijnen, haal de bal op als je over het hek slaat of verder het veld in slaat. Afgelopen seizoen zijn voor EUR 2.000 aan hockeyballen verdwenen!

·En dan last but zeker not least: ben je de laatste die het complex verlaat? Zorg er dan voor dat het clubhuis op slot gaat (álle deuren) en de poort wordt afgesloten. Laat de verlichting niet branden en doe de veldverlichting na de laatste training z.s.m. uit.

Blijf s.v.p. met z’n allen alert en neem je verantwoordelijkheid. Op die manier houden we de club mooi en de materiaal- en energiekosten beheersbaar.

Namens het Bestuur van MHCB
Henk Visser