Heren 1

Heren 1 laat de snor staan

Nieuws afbeelding 5-11-2015 H1 steunt in de maand november het CWZ-team om aandacht te vragen voor prostaat- en teelbalkanker. Prostaat- en teelbalkanker komt veel voor bij mannen in de leeftijdscategorie van 20-35 jaar. Er wordt weinig gesproken over deze ziekte en wij willen het CWZ-team steunen om de ziekte uit de taboesfeer te halen en geld op halen voor meer onderzoek.

Op zondag 1 november kwamen wij allemaal met een zacht en geschoren huidje naar het veld en vanaf nu laten wij allemaal een spectaculaire snor groeien. Ben dus niet verbaasd als jullie ons komende wedstrijden met een mooie Franse of misschien wel Duitse snor zien hockeyen.

Mocht je geen snor hebben of hem niet willen laten staan, dan kan je toch een bijdrage leveren. Je kunt ons ook met een financiƫle bijdrage steunen door een bedrag over te maken naar het CWZ- team Movember via moteam.co/cwz!! Al het geld dat opgehaald wordt gaat rechtstreeks naar het onderzoek van deze vormen van kanker.

Tevens liggen er flyers in het clubhuis met daarop meer informatie ! O.a. staan hierop de spelregels en mocht je inspiratieloos zijn voor een snor dan kun je inspiratie opdoen bij de modellen.

Er liggen ook machtigingskaartjes, deze kunnen jullie invullen en aan een speler van H1 geven ! Dan komen deze ook bij het goede doel terecht.

Doe ook mee en vraag aandacht voor prostaat- en teelbalkanker!