Keepers

Keepersclinic t.b.v. Serious Request

Nieuws afbeelding 4-4-2016 Beste keepers en keepsters, In navolging van de succesvolle zaalclinic t.b.v serious reguest organiseert hockeyclub Upward opnieuw een keepersclinic t.b.v. het goede doel. Op 30 april 2016 van 10.00 -13.00 uur zijn alle A t/m D keepers welkom op het complex van hockeyclub Upward. De trainingen zullen worden verzorgd door zeer ervaren trainers uit de regio gecombineerd met keepers van nationale en internationale faam. Bijvoorbeeld David Harte, de Ierse international en Kampong keeper die onlangs verkozen is tot s 'werelds beste, zal in de ochtend aanwezig zijn. Maar ook onze eigen keepertalenten van Nederlands A en B zullen deze dag ondersteunen.

Met de clinic helpen wij onze jongens van het nationale rolstoelhockeyteam. Zij moeten uit eigen middelen hun deelname aan het EK 2016 bekostigen. Wij hopen middels het inschrijfgeld van 25,- euro een financieel steentje te kunnen bijdragen.

Inschrijven voor de keepersclinic is mogelijk via [email protected]. Vermeld daarbij je naam, leeftijd, club en elftal. Ook kun je op de hoogte blijven via www.facebook.nl/keepersclinicarnhem<