Dames 1

Dames 1 - MEP D1 a.s. zaterdag 22 mei!

Nieuws afbeelding 19-5-2016 Zaterdag 21 mei speelt Dames 1 de returnwedstrijd tegen MEP D1 voor een plaats in de Overgangsklasse. Kom onze dames aanmoedigen! De wedstrijd start om 12.30 uur en er moet gewonnen worden!

Na een fraai kampioenschap in de tweede klasse en daardoor promotie naar de eerste klasse heeft ons Dames 1 haar volgende kunststuk ook volbracht. Zondag 8 mei jl. speelde zij tegen EHV. De koploper. Een beladen wedstrijd voor onze dames. Om het zelf in de hand te hebben was alleen winst voldoende. EHV had nog maar weinig punten laten liggen in thuiswedstrijden. Dus tot op het bot gemotiveerd hebben onze dames die wedstrijd gespeeld een gewonnen. Dus spelen zij nu promotie wedstrijden, of wel play offs, om te kunnen promoveren naar de overgangsklasse. En dat in ons lustrum jaar!! Hoe historisch wil je het hebben?

Namens het bestuur, alle vrijwilligers van de club en ongetwijfeld ook namens alle leden willen wij de dames bij deze feliciteren. Dus GEFELICITEERD!!!

Tegelijk betekent dat extra zaken regelen voor ons als club. Wij hebben het draaiboek van de KNHB al ontvangen en zijn druk met de voorbereidingen. We gaan natuurlijk allemaal als één club, één vereniging, één team achter onze dames gaan staan. In de voorbereiding naar de wedstrijden en tijdens de wedstrijden moeten er keuzes worden gemaakt die wellicht jou of jouw team raken. Wij hopen dat jullie daarvoor dan begrip kunnen opbrengen. De komende dagen zal duidelijk worden wat er de komende twee, drie weken exact gaat gebeuren.

In ieder geval speelt Dames 1 een eerste set van play off wedstrijden. De tegenstander is MEP uit Boxtel. Het wedstrijdschema ziet er als volgt uit:

Woensdag 18 mei, aanvang 20.30 uur:MEP – MHC Beuningen

Zaterdag 21 mei, aanvang 12:30 uur:MHC Beuningen – MEP

Zondag 22 mei, aanvang 12:30 uur:MHC Beuningen – MEP

(beslissingswedstrijd bij gelijke stand

Schrijf de data en tijden alvast in je agenda. Onze dames verdienen en rekenen op zoveel mogelijk steun van ons als publiek. Regel alvast de spandoeken, vlaggen, toeters en bellen. Verzin alvast de liederen en kom ze aanmoedigen. Wij rekenen ook op jullie allemaal!!

Namens het bestuur

Jos Spierings