Heren 1

Heren 1 redt het net niet

10-5-2016

Zondag 8 mei speelde ons Heren 1 hun laatste wedstrijd van dit seizoen. Om kans te houden op klassebehoud was winnen onvermijdelijk. Zelfs als dat gebeurde was het team afhankelijk van de prestatie van Apeldoorn. Zij moesten dan winnen van Upward. Onze mannen deden wat zij moesten doen, zij wonnen. Helaas is het Apeldoorn niet gelukt om de wedstrijd van Upward te winnen. Dat betekent dat ons Heren 1 volgend seizoen een fantastische kans krijgt. Namelijk om te laten zien dat zij in staat zijn om de prestatie van Dames 1 te evenaren. Directe terugkeer naar het niveau van de eerste klasse door een mooi kampioenschap.
We bedanken als bestuur de mannen voor een spannend seizoen en zullen het team op alle mogelijke manieren steunen zodat zij succesvol zijn in de tweede klasse.