Website in de steigers!

Nieuws afbeelding 6-9-2016

Er wordt op dit moment gewerkt aan een nieuwe website. Hij staat al 'live', maar is nog niet helemaal klaar. Toch is er gemeend om niet langer te wachten om de site te laten zien.

Uitgangspunt van de site is: een betere werking op de verschillende devices, makkelijker informatie vinden en een goede exposure van de sponsoren.

Veel dagelijkse handelingen worden via de LISATeam app gedaan, dus in de loop van de tijd zal de site meer in een 'algemene' informatiebehoefte moeten gaan voorzien. Maar tot die tijd willen veel informatie wat op de 'oud' site stond, opnemen.

We zijn nog op zoek naar een aantal mooie foto's van/over de club, om te gaan gebruiken. Heb nog iets staan, mail 'm naar lisa-beheer(at)mhcbeuningen.nl.

En heb je op- of aanmerkingen om 'm nog mooier/beter te maken of mis je informatie, laat het ons weten.