Keepers

Keepersclinic voor keepers

Nieuws afbeelding 20-9-2016 LOCATIE : AMHC AMERSFOORT

Op vrijdag 21 oktober a.s. organiseert Salman Goalkeeper Academy een keepersclinic voor keepers in de A-B-C-D leeftijd.

Onder leiding van voormalig Pakistaans topkeeper Salman Akbar en zijn deskundige trainersstaf ben je ruim 2 uur bezig met een keeperstraining van hoog niveau. Zowel technische als tactische en fysieke trainingsvormen komen aan bod.

Onze clinic is er vooral gericht op het verbeteren van jouw keeperskwaliteiten. Geen tijdvretende demo's, maar zelf 2 uur lang bezig zijn met keepen. Leren, uitdagen, doorzetten en plezier zijn bij ons keywords om een betere keeper te worden.

De CD-keepers zijn 's morgens aan de beurt van 10-12 uur

De AB-keepers/senioren zijn 's middags aan de beurt van 14-16 uur

Deelname bedraagt 35,00. Vol=vol

Je kunt je nu inschrijven voor deze clinic via onze website www.sgkacademy.com (ga naar clinics). Na inschrijving ontvang je een bevestiging met alle verdere details. Neem ook eens een kijkje op onze Facebookpagina SGK Academy en volg ons op Twitter.

Wie is Salman Akbar en waar staat SGK Academy voor?

Voor degenen, die hem nog niet kennen: Salman heeft vanaf 2001 tot 2013 ruim 230 internationale wedstrijden gekeept voor het Pakistaans Nationale Hockeyteam. Hij heeft aan 2 Olympische Spelen meegedaan. 7 x Champions Trophy gespeeld en is tot 2x toe uitgeroepen tot Beste Keeper van de Wereld.

SGK Academy oftewel Salman Goalkeeper Academy verzorgt clinics en keeperstrainingen door het hele land. Salman traint keepers van gerenommeerde verenigingen als HV Victoria Rotterdam, LOHC Leiden, NMHC Nijmegen, HC Pijnacker en Huizer HC.