Verenigingsbeleidsplan

Nieuws afbeelding 1-10-2016 Verenigingsbeleidsplan

Afgelopen maandag, 26 september, zijn meer dan 20 enthousiaste leden van onze club ingegaan op de uitnodiging om mee te komen praten over de inhoud van het verenigingsbeleidsplan. In een zeer interactieve workshopsessie, onder leiding van Lutger Brenninkmeijer, hebben zij ideeën uitgewisseld en met elkaar gediscussieerd over welke elementen kenmerkend zijn voor ons als vereniging. Wat maakt MHCBeuningen tot de club die het is? Uitspraken als Hockey voor iedereen, Huiskamergevoel, Kansen voor persoonlijke groei en Veel sociale activiteiten zijn gedaan en vastgelegd. Ook aspecten waar ruimte voor verbetering is zijn aan de orde gekomen, zoals de communicatie, organisatie en continuïteit ervan, het clubgevoel (trots) en de afstand tussen prestatiehockey en breedtesport.

Door Lutger is dit verwerkt en dient een groot deel ervan weer als input voor de volgende sessie. Deze sessie wordt gehouden aanstaande maandag 3 oktober. Thema's die aan de orde komen zijn hockey en cultuur. Maar ook vragen op het gebied van de organisatie, communicatie, accommodatie en identiteit komen die avond aan de orde. Kom mee doen, meepraten en mee discussiëren. Zorg dat ook jouw mening telt. Ook ouders van jeugdleden zijn van harte uitgenodigd. Wij zijn MHC Beuningen, samen zijn en samen doen.

Tot aanstaande maandag, in ons clubhuis om 19.30 uur