John Maaskamp overleden

28-12-2016 Gisteren, 27 december, bereikte ons het bericht dat, geheel onverwachts en veel te vroeg, John Maaskamp is overleden. John is 57 jaar geworden en was sinds meer dan 10 jaar een zeer actief lid van onze vereniging. Hij was al jaren speler en aanvoerder van ons VeteranenB elftal en trainer en coach van diverse jeugdteams, dit seizoen van meisjes F3. Bovendien stak hij met grote regelmaat zijn handen uit de mouwen om mee te helpen bij het organiseren van allerlei toernooien, feesten en andere bijeenkomsten. Hij vervulde bij herhaling een rol in de kascontrolecommissie van onze vereniging.
MHC Beuningen verliest een markant en prominent lid en hockeyer.
Wij wensen zijn kinderen, zijn familie en zijn vrienden ontzettend veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.