Steun zondag 11 juni as. Heren 1, met de bus mee!

Nieuws afbeelding 5-6-2017
Aanstaande zondag 11 juni speelt Heren 1 hun één na laatste wedstrijd van dit seizoen. Op dit moment voeren zij de ranglijst aan. Een plek bij de eerste twee betekent promotie naar de eerste klasse. Zou het niet mooi zijn als dat lukt!
Winnen van Shinty aanstaande zondag is een volgende stap in die richting. Met de steun van zoveel mogelijk supporters uit Beuningen maken we het ze makkelijker. Vlaggen en toeters mee en op naar Shinty. Het bestuur laat speciaal deze dag een bus rijden vanaf Beuningen naar Shinty. U kunt ook mee. U moet ook mee. Gezellig met z'n allen. We maken er een mooi uitje van. De bus vertrekt rond 13.30 uur vanaf de parkeerplaats. Meerijden kost € 7,50. Na afloop van de wedstrijd wordt u uiteraard ook weer terug gebracht naar Beuningen. Wilt u hiervan gebruik maken stuur dan voor donderdag een mail naar [email protected], en vermeldt duidelijk naam en aantal passagiers. Wij laten zo snel mogelijk nadere details weten.
Ga mee en steun Heren 1!

Mocht u op eigen gelegenheid willen gaan dan is dit het adres:
Het adres is:
D.M.H.C. Shinty
Hoofdstraat 21 A
3971 KA Driebergen-Rijsenburg

De wedstrijd begint om 14.45 uur. mis het niet!

De bus vertrekt alleen bij voldoende aanmeldingen.