Jongste Jeugd

Indeling jongste jeugd 2017/2018

Nieuws afbeelding 17-6-2017

Beste jongste jeugd leden en ouders,

In de bijlage tref je de teamindeling voor volgend seizoen. De meeste van jullie zullen deze inmiddels ook al per e-mail hebben ontvangen. Nieuwe leden die na 1 juni zijn aangemeld zijn mogelijk nog niet ingedeeld en behoren voorlopig bij de puppy's/stickies.

Ook dit jaar was het weer een hele puzzel en hebben we zoveel mogelijk getracht verzoeken in te willigen. Ondanks de zorgvuldige keuzes kunnen we helaas niet iedereen gelukkig maken. Wij begrijpen dat het een teleurstelling kan zijn als je in een ander team komt dan je zou wensen. De rol van ouders is hierin heel belangrijk, en wij roepen de ouders op niet mee te gaan in de eventuele teleurstelling van uw kind. De ervaring leert namelijk dat, na en korte periode, het plezier in hockey terug komt. En hoe onbekender het team, hoe groter de kans op mooie nieuwe vriendschappen!

Tevens een oproep aan alle ouders die volgend seizoen het team van hun kind willen coachen om zich zo spoedig op te geven (opgeven bij[email protected]). Voor ouders die geen hockeyervaring hebben biedt MHCB een cursus van 2 avonden aan (met HT1 certificaat van de bond na afloop). Deze zal bij voldoende belangstelling plaatsvinden op 23 en 26 junivan 19:30 tot 22:30 bij MHCBeuningen. Ouders worden hier onder andere wegwijs gemaakt in het hockeyspel en hoe je een jeugdteam kan coachen. Voor deelname graag uiterlijk woensdag 21 juni aanmelden via[email protected]. We hopen op een grote belangstelling.

Officieel start voor de Jongste Jeugd de nieuwe competitie op zaterdag 9 september.

Zoals gebruikelijk proberen we samen met Wijchen en Druten een oefentoernooi te organiseren op zaterdagochtend 2 september. Waarschijnlijk starten de trainingen weer in de week van 4 september. Nadere informatie volgt nog.

Wij wensen jullie een mooi einde van het seizoen, een zonnige zomervakantie toe en zien jullie graag in september vol nieuwe energie terug!

Bijlage