Slot Doddendael sponsor van MHC Beuningen.

Nieuws afbeelding 1-10-2017

Onlangs werd op de fraaie locatie van Slot Doddendael in Ewijk het sponsorcontract tussen Slot Doddendael en de Mixed Hockeyclub Beuningen getekend. Slot Doddendael is de komende twee jaar de sponsor van het videoanalysesysteem van MHC Beuningen. Dit systeem wordt ingezet om speelsters en spelers van MHC Beuningen de kans te geven zich nog verder te verbeteren in het hockeyen. Ook vertoont het systeem samenvattingen van wedstrijden in het clubhuis en op internet. MHC Beuningen is ontzettend blij met de nieuwe samenwerking.

Slot Doddendael is een middeleeuws kasteeltje, dat in Ewijk, vlakbij Nijmegen (Gelderland) in het mooie Land van Maas en Waal ligt. In het slot is een brasserie te vinden, maar het is ook een locatie voor feesten en partijen. Omringd door een slotgracht waaromheen lisdodden groeien, is het slot een sfeervolle en prachtige plek voor al uw zakelijke evenementen of privépartijen; van brunch tot bruiloft, van feestavond tot vergadering en van diner tot conferentie. Jan Willem ’t Hooft vertrouwt op een fijne samenwerking en hoopt zijn locatie nog beter onder de aandacht van zijn gasten te brengen.