MHCB start met G-hockey!

Nieuws afbeelding 13-12-2017

Hockeyvereniging MHCB in Beuningen start met een hockeyteam voor kinderen vanaf 6 jaar en volwassenen met een licht verstandelijke beperking. Ons doel is dat je met sport en bewegen bezig bent en plezier beleeft in teamverband bij onze club.Iedereen kan en mag zichzelf zijn.

WAT HEEFT MHCB TE BIEDEN?

Iedere woensdagmiddag kun je lekker trainen op de velden van MHCB. Je mag in eerste instantie 3 trainingen geheel vrijblijvend meedoen. Als je hierna lid wil worden, dan krijg je een kennismakingsgesprek. We praten dan met jou, jouw ouders/verzorgers en een coördinator van MHCB Beuningen. Er wordt dan gesproken over hoe jij het beste mee kunt doen!

MEER INFORMATIE

Heb je interesse en wil je meer weten? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op woensdag 21 februari 2018 om 19.00uur. Of stuur een email naar [email protected].