Agenda Buitengewone ALV

20-1-2018

Beste leden, vrijwilligers en ouders van leden van MHC Beuningen,

Medio 2015 heeft de Algemene Ledenvergadering (ALV) het huidige bestuur benoemd in haar functie. Tijdens de vergadering waarin dat is gebeurd is door ons aangekondigd dat wij voor een periode van 2 jaar zouden gaan besturen. Dat is de periode die staat beschreven in onze statuten. Die periode is nu voorbij. Tijdens de ALV van november 2017 is er nog geen nieuw bestuur benoemd. Wel is er een commissie aangetreden die de werving van een nieuw bestuur uitvoert.

In de jaren voorafgaand aan onze benoeming heeft onze vereniging een paar lastige jaren doorgemaakt. Met een aantal gerichte acties, zoals bijvoorbeeld het kledingplan, zijn de financiĆ«n prima in orde. Ook staat het hockeytechnische deel van de club verankerd in een goed functionerende Technische Commissie. We hebben daarnaast actieve commissies op het gebied van bijvoorbeeld de jongste jeugd, arbitrage, sponsoring, materialen en andere activiteiten. Uiteraard wordt het sportpark goed onderhouden via en in samenspraak met de Stichting Hockey Beuningen.

Een vereniging die staat, dus. Het is nu aan anderen om het stokje van ons over te nemen. Om onze vereniging te besturen. Wij blijven in de buurt en zullen zeker ook zorgen voor een goede overdracht. Ook zijn we beschikbaar om waar nodig onze opvolgers met raad en daad bij te staan. Maar wij gaan stoppen. Dus is dit, ook voor jou, een uitnodiging om in te stappen. Om mee te helpen om onze vereniging nog leuker, sportiever, beter, veiliger, aantrekkelijker etc., etc. te maken. Als een functie in het bestuur jou, als actieve of passieve hockeyer, als vrijwilliger of als ouder van een lid, aanspreekt en je wil een bijdrage leveren, meldt je dan aan bij de leden van de wervingscommissie. Bijvoorbeeld bij Eric Allard, Jos Brekelmans of Paul Buis. Dit kan ook door een mail te sturen naar [email protected]. De vereniging dat zijn wij, met zijn allen. Als we het samen doen maken vele handen licht werk.

Wij vertrouwen erop dat tijdens de ALV er een groep enthousiaste bestuurders is die onze vereniging de komende periode met veel succes gaan besturen. Het is een mooie job.

U bent dus van harte uitgenodigd om u aan te melden en ook om de ALV bij te wonen. Deze ALV vindt plaats op donderdag 25 januari aanstaande, aanvang 20.00 uur, in het clubhuis aan de Ooigraaf 1 in Beuningen. In de bijlage de agenda.

Namens het bestuur,

Jos Spierings