Kleding kopen en inleveren!

11-6-2019

Kledingverkoop en inleveren kleding van leden die gaan stoppen!

Komende zondag 16 juni is er ’s middags vanaf 15:00 uur gelegenheid om de resterende voorraad van de huidige wedstrijdkleding te kopen. Zowel shirts, als broekjes, rokjes en sokken zijn voor € 5,00 te koop. Ook op 17 en 21 juni is er nog gelegenheid om ons van de oude voorraad af te helpen, zie onderstaand de tijden.

Tijdens de sponsor dag op zondag 26 mei jl. is de schitterende nieuwe MHCB wedstrijdkleding gepresenteerd. De wedstrijdkleding mag uitsluitend bij wedstrijden gedragen worden, NIET bij trainingen!!

De huidige kleding zou wel bij trainingen gebruikt kunnen worden. Daarom krijgt iedereen de kans om de huidige kleding, die je in bruikleen hebt, voor slechts € 10,00 over te nemen. Ook dit kan zondag via een intekenlijst worden aangegeven, dit kan ook nog op een later moment bij de verstrekking van de nieuwe wedstrijdkleding. Naast het gebruik voor trainingen is het natuurlijk een mooi aandenken over de afgelopen periode. En niet te vergeten, je steunt de club met je bijdrage.

Zowel de verkoop als het overnemen van de huidige kleding is tegen gepast contant geld.

De nieuwe wedstrijdkleding is vanaf begin augustus beschikbaar en kan tegen die tijd met een voucher worden opgehaald bij Intersport Twinsport in Nijmegen, waar ook gelegenheid is tot passen. Nadere informatie hieromtrent volgt.

De leden die na dit seizoen stoppen kunnen de kleding inleveren op de volgende data:

Zondag 16 juni van 14.30 tot 15.30 uur

Maandag 17 juni van 19.00 tot 20.30 uur