Beuningen Jongens A1 kampioen 2de klasse?

2-6-2008

Aanstaande zaterdag speelt jongens A1 de laatste wedstrijd van het seizoen. Bij winst en bij een beter doelsaldo (ze staan nu gelijk, ook in doelpunten) dan Ede zijn we kampioen.

Jongens A1 begon dit jaar met als doelstelling zich te handhaven in de 2de klasse. Dat lukt ook maar net. Met 1 puntje verschil werd Zevenaar naar de 3de klasse verwezen en kon er een nieuwe doelstelling geformuleerd worden. Dit werd bij de eerste 3 eindigen in 2de klasse. De eerste twee wedstrijden werd gewonnen, waarna een bloedstollende wedstrijd volgde tegen HCM. Helaas deze wedstrijd nipt verloren maar nog niets aan de hand want een plaatsje bij de eerste drie moest haalbaar zijn. Vervolgens werd er gewonnen van Nijmegen en Union. Een plaatsje bij de eerste 3 was veilig gesteld en het was tijd om de bakens te verzetten. Het kampioenschap is binnen bereikā€¦.. Ede moest verslagen worden. Dat lukt niet, sterker er werd verloren met 2-1. Maar A1 gaf niet op. HCM werd thuis van de mat geveegd en liet Ede de punten liggen.

Ede en Beuningen staan nu in punten en doelsaldo gelijk. Diegene die a.s. zaterdag met het grootste verschil wint is kampioen. Ede moet tegen HCM (staan 3de) en Beuningen speelt thuis tegen Nijmegen A3 (laatste)

Vandaar dat wij hierbij iedereen, die deze club en Jongens A1 een warm hart toedragen, oproepen om a.s. zaterdag bij de laatste wedstrijd aanwezig te zijn en onze jongens naar de overwinning toe te schreeuwen. De wedstrijd start om 17.00 uur.

Met vriendelijke groet, Marc Dieben, coach jongens A1