Vacature trainerscoördinator

Nieuws afbeelding 10-6-2020

MHC Beuningen is op zoek naar een enthousiaste en gedreven trainerscoördinator die binnen de vereniging de kwaliteit van de trainers en trainingen naar een hoger niveau kan brengen.
Je wordt onderdeel van de Technische Commissie (TC) en werkt nauw samen met de leden van de TC.

Wat ga je doen

·Werven en selecteren van trainers voor alle teams van MHCB;

·Maken en onderhouden van het trainingsschema;

·Eerste aanspreekpunt zijn voor alle trainers;

·Aansturen en begeleiden trainers;

·Ondersteunen trainers bij gebruik van HockeyFood

·Organiseren van trainersavonden en KNHB-opleidingen

·Opzetten en bewaken systeem m.b.t. persoonlijke ontwikkeling van de trainers

·Implementeren en monitoren van het opleidingsplan jeugdteams.

Wat neem je mee

Je bent in het bezit van een HT3-diploma en/of TM3 of bereid dit te halen en hebt ruime ervaring op technisch en tactisch hockeygebied. Daarbij heeft u leidinggevende en organisatorische ervaring.
Je bent flexibel, samenwerkingsgericht en hebt goede communicatieve eigenschappen.
Je hebt ervaring in het verenigingsleven en kunt opschieten met personen van alle leeftijden.

Deze werkzaamheden zullen tussen de 10 en 15 uur per week kosten, waarbij er een piek is bij de start en het einde van het seizoen. Hier zal een passende vergoeding tegenover staan.

Voldoe je aan bovengenoemd profiel, en heb je interesse in deze functie en wil je je bovendien inzetten bij een gezellige club die als vereniging zowel prestatie als ook plezier en goede sfeer belangrijk vindt dan kun je mailen naar [email protected] en maken wij graag kennis met jou!