Huidige Coronamaatregelen - per 20 februari

Nieuws afbeelding 25-1-2022
Geldig vanaf zondag 20 februari 2022

Beste leden en ouders,

Wat een goed nieuws! In de persconferentie van dinsdagavond 15 februari werd aangekondigd dat een groot deel van alle coronamaatregelen binnenkort zullen vervallen. Per 18 februari en 25 februari worden er versoepelingen doorgevoerd en komt er meer ruimte voor publiek en horeca op sportaccommodaties. En daar gaan we als MHC Beuningen natuurlijk volop gebruik van maken!

Dus: Vanaf zondag 20 februari is onze bar weer open, vanaf maandag 21 februari starten de reguliere veldtrainingen weer op, en op zaterdag 26 februari organiseren we voor de jeugd een Hockey Clinic. Benieuwd naar alle andere leuke activiteiten die de komende tijd op de planning staan? Check dan de MHCB Clubagenda of LISA-app en houd onze social media kanalen in de gaten!

Alle maatregelen nog even op een rijtje:
  • Vanaf zondag 20 februari is onze kantine weer open; het coronatoegangsbewijs  (CTB) is nog wel verplicht. Na vertoon van het CTB zijn placering, het dragen van  een mondkapje en 1.5m afstand niet meer vereist.
  • Vanaf vrijdag 25 februari is ook het CTB niet meer verplicht.
  • Uiteraard geldt nog altijd: blijf thuis bij klachten en laat je testen!

We gaan met vol enthousiasme de tweede seizoenshelft in en kijken ernaar uit weer te  ‘verenigen’, publiek te ontvangen en samen te sporten. Tot snel op de club!

Met sportieve groet,
Het Bestuur van MHCB