Wedstrijdsecretariaat

Clubhuis Union niet beschikbaar

28-11-2008
Deze week zijn de werkzaamheden rond de bouw van het nieuwe clubhuis van Union begonnen. Het oude clubhuis zal voor dit weekend verdwenen zijn en de nieuwbouw begint. Dit betekent dat wij gedurende de periode van zaterdag 29 november 2008 tot half juli 2009 niet de beschikking hebben over een eigen clubhuis.
De gang van zaken op wedstrijddagen  in deze periode is als volgt. Bezoekende clubs worden verzocht zich bij aankomst meteen naar de kleedkamers (kleedkamergebouw blijft staan) te begeven en vervolgens naar de velden. De coach/manager wordt verzocht zich te melden in het kantoor in het kleedkamergebouw teneinde het wedstrijdformulier in te vullen. Na afloop van de wedstrijden zijn de teams van harte welkom in het clubhuis van onze buren de voetbalvereniging Union. (Dit clubhuis is via ons complex te bereiken).