2e MHCB PUB-Quiz 15 maart 2024 vanaf 19:30uur

Nieuws afbeelding 19-2-2024
Beste MHCB-er,

Op vrijdagavond 15 maart a.s. zal in het clubhuis de 2e MHCB PUB-Quiz plaats vinden. Aanvang Quiz 20:00 uur, inloop vanaf 19:30 uur.

De Quiz staat open voor alle seniorleden en vrijwilligers van MHCB, speciaal die avond de leden van de Pitcher- en wijnclub.

Wil je meedoen, schrijf je dan spoedig in via [email protected] en geef je team (van maximaal 5 deelnemers) door. Op deze wijze kunnen wij je deelname garanderen.

Inloop die avond is uiteraard ook mogelijk, maar let op … vol = vol.
Entree en deelname is uiteraard GRATIS, maar zoals bij elke PUB-Quiz is de bar natuurlijk wel geopend. Voor de leden van de Pitcher- en wijnclub (die zich vooraf opgegeven hebben) zullen we de quiz met diverse hapjes omkleden.

Welk team gaat er winnen en mag zich in 2024 een jaar lang de winnaars van de PUB-Quiz 2024 noemen?
Bijlage
  • Heren 1 - EHV Enschede