FIThockey

FIThockeyers spelen 1e landelijk KNHB-toernooi

Nieuws afbeelding 24-10-2010 Op 15 oktober jl heeft het senioren Fithockeyteam van Beuningen, bestaande uit 9 dames en 2 heren, deelgenomen aan het 1e landelijke - door de KNHB georganiseerd - FIThockeytoernooi in Soest. Het was een zeer geslaagde en gezellige dag. Er is veel gelachen en contacten zijn gemaakt. Er waren 6 teams aanwezig en met 2xgewonnen, 2x gelijkspel en 1x verlies zijn we tweede geworden. Zowaar een mooie prestatie, aangezien wij nog maar 1½ jaar met de knots aan het hockeyen zijn. De 1e prijs ging naar Ares, de club uit Apeldoorn, die het spel al 7 jaar speelt. De organisatie was perfect. Iedereen is het erover eens dat dit een jaarlijks terugkerend evenement mag worden. Het met veel plezier in teamverband met elkaar sporten en het onderhouden van de sociale contacten zijn belangrijke elementen. Senioren die interesse hebben in FIThockey kunnen een kijkje komen nemen en eventueel geheel vrijblijvend een balletje meeslaan. Hockey-ervaring is absoluut niet noodzakelijk. Wij spelen iedere maandagmorgen van 10.00 uur tot 11.30 uur op het hockeycomplex aan de Schoenaker in Beuningen. Heeft u nog vragen, neem dan contact op met Ton van den Brand via 024-6772063 of [email protected].