Zaalhockey

MHCBeuningen Zaalteam - JD2, “SIMPLY THE BEST !”

Nieuws afbeelding 14-2-2011

Zondag 13 februari is Jongens D2 zaalkampioen geworden! De eerste wedstrijd werd overtuigend gewonnen van hekkensluiter QZ. De grote finale tegen de nummer 2 op de ranglijst “Wageningen” werd een echte kampioenswedstrijd.

Al In de eerste fase  van de wedstrijd stond Beuningen al snel met 3 doelpunten achter. Mede door de spanning was het lastig om in ons eigen spel te komen.

De eerste helft stonden we met 5 – 1 achter.  In de rustperiode spraken we met elkaar af dat we alles uit de kast zouden halen om de achterstand terug te brengen. De jongens hielden woord en lieten snel zien dat alleen zij de ware kampioenen zijn. Met een paar prachtige doelpunten werd de achterstand op Wageningen snel ingelopen. Tien minuten voor tijd stond het 5 – 5.  Wageningen was even helemaal de kluts kwijt en Beuningen maakte daar met grote overtuiging gebruik van.  Mede door de geweldige steun van het massaal toegestroomde publiek werd de wedstrijd in de laatste 5 minuten beslist. Met nog eens twee prachtige doelpunten voor Beuningen werd  de eindstand op 5 – 7 beslist.   Een fantastische prestatie met een zinderende afsluiting van het Zaalhockeyseizoen.