Evenementen

Bierplankentoernooi 2011; Nieuwe commissieleden gezocht!

Nieuws afbeelding 20-3-2011
Beste (senior)leden,

Afgelopen Bierplankentoernooi zit bij velen nog vers in het geheugen. Maar Bierplankentoernooi 2011 komt er ook alweer aan..
Wij zoeken enthousiaste (senior)leden, die het leuk vinden om samen met ons de lustrumeditie van het Bierplankentoernooi te organiseren. En die het ook leuk vinden om de organisatie van het toernooi in aankomende jaren van ons over te nemen.
Afgelopen jaren is het Bierplankentoernooi weer op de kaart gezet en wordt het weer goed bezocht.
In het lustrumjaar van MHCB zal ook de 20e editie van het Bierplankentoernooi plaatsvinden. Een frisse wind en een nieuwe kijk op het toernooi is welkom.

Ben je geïnteresseerd om aankomende jaren de organisatie van het gezelligste seniorentoernooi in de herfst op je te nemen? Neem dan contact met ons op, door een van ons aan te spreken op de club, of een mail te sturen naar: [email protected]

Mvg,
Rosan, Kim, Anniek, Elleke, Lars en Simone

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder