Keepers

Nationale Strafbalcompetitie, inschrijven voor 18 mei!

Nieuws afbeelding 6-4-2012

De Nationale Shell Strafbalcompetitie is een traditie in het Nederlandse jeugdhockey. Dit jaar is de dertiende editie waarbij we een nieuw onderdeel presenteren, de Nationale Shell Shoot-outs competitie.

De Nationale Shell Strafbalcompetitie en Nationale Shell Shoot-out competitie is voor jeugd tot en met 16 jaar.

De Nationale Shell Strafbalcompetitie bestaat uit drie rondes:
• Clubkampioenschappen
• Districtkampioenschappen
• Finaledag

De clubkampioenschappen
• Per club worden 2 jongens, 2 meisjes, 1 keepers en 1 keepster voor de districtskampioenschappen geplaatst.
• Op welke manier deze selectie plaatsvindt, bepaalt u zelf.
• Enkele voorbeelden van de organisatie van de clubkampioenschappen treft u in de bijlage.
U bent uiteindelijk verantwoordelijk voor de clubkampioenschappen en geheel vrij om een selectieprocedure te bepalen.

De districtskampioenschappen
• Op de districtskampioenschappen strijden alle clubkampioenen om de districtsbekers en een plaatsje voor de finaledag.
• Per district gaan 6 jongens, 6 meisjes, 2 keepers en 2 keepsters door naar de finaledag.
• Alle deelnemers krijgen het speciale Shell Strafbalcompetitie 2012 T-shirt.

De districtskampioenschappen worden gehouden op:
2 juni 2012 14.00 - 17.30      AMVJ   Noord Holland en Midden Nederland
3 juni 2012 10.30 - 13.30   HOD (Valkenswaard)  Zuid Nederland (1)
3 juni 2012 10.00 - 13.30 Etten-Leur  Zuid Nederland (2)
3 juni 2012 10.00 – 13.30 Rotterdam  Zuid Holland
3 juni 2012 14.00 - 17.30  Hattem   Noord en Oost Nederland

De finaledag
De finaledag is zaterdag 16 juni 2012 op Hockeyclub Amsterdam. Daar wordt gestreden om de titels en de prijzen.

De Prijzen (voor jongens, meisjes, keeper en keepster):
1ste prijs: waardecheque van € 100,00 en een KNHB-clinic voor je team of club.
2de  prijs: waardecheque van € 75,00
3de  prijs: waardecheque van € 50,00

Belangrijk
De deelnemers mogen op 16 juni 2012 nog geen 17 jaar oud zijn!

Nieuw dit jaar - Nationale Shell Shoot-out competitie
De Nationale Shell Shoot-out competitie vindt plaats op zaterdag 16 juni, en valt samen met de finale dag van de Nationale Shell Strafbalcompetitie. Voor de shoot-out competitie betreft het dit jaar alleen een finale dag. Elke club die zich opgeeft voor de Nationale Shell Strafbalcompetitie mag één speler en één speelster opgeven voor de Nationale Shell Shoot-out competitie.

Voor desbetreffende spelers-(sters) is het niet mogelijk aan de Nationale Shell Strafbalcompetitie deel te nemen. Voor deze editie kunnen wij een maximum van 60 deelnemers kwijt op onze velden, dus vol=vol!

Aanmelden
Het formulier met de namen van de deelnemers aan de districtskampioenschappen moet op uiterlijk 18 mei 2012 binnen zijn, ook dit treft u in de bijlage.

De deelnemers aan de districtkampioenschappen worden via u op de hoogte gesteld hoe laat en waar zij zich voor de districtskampioenschappen dienen te melden.

Opgave voor de Nationale Shell Shoot out competitie kan via het formulier in de bijlage en dient vóór 1 juni naar Bovelander & Bovelander gestuurd te worden.

De organisatie binnen MHCB loopt via [email protected], contactpersoon Annemieke van der Sterre.