Zaalhockey

Heren 1 Zaalhockeykampioen!

Nieuws afbeelding 4-3-2012
Op 19 februari 2012 zijn Heren 1 zaalhockeykampioen geworden. Van harte gefeliciteerd!
Op naar de topklasse, Mannen geweldig gedaan.

MHCBeuningen Heren 1 ongeslagen zaalhockeykampioen!

Mixed Hockeyclub Beuningen Heren 1 is afgelopen zondag ongeslagen kampioen geworden! Op een wedstrijd na zijn alle zaalhockeywedstrijden gewonnen in de Sub-topklasse. Hierdoor promoveert MHCBeuningen Heren 1 en komt het volgend zaalhockeyseizoen in de Topklasse uit.

Bij winst in de eerste wedstrijd tegen Ares was Heren 1 al zeker van het kampioenschap. Ze moesten even de zenuwen van zich afspelen, maar uiteindelijk werd de wedstrijd met 6-1 gewonnen. De tweede wedstrijd tegen Arnhem was daarna niet meer spannend. Toch wist Beuningen, zoals een echte kampioen hoort te doen, de wedstrijd met 8-7 te winnen. MHCBeuningen Heren 1 is daarom de terechte kampioen in de Sub-topklasse!

Op de foto staan:

Geert van Beurden, Koen Bindels, Ramses Grothausen, Rik Oosting, Peter Schmitz, Tom Snijdewind, Bram Vennemans, Roald van de Bosch, coaches Joost Prick en Ruud van Hofwegen, en teammanager Astrid Oosting.

Op de foto ontbreken:

Guus Gruijthuijsen, Sjoerd Joosten, Thijs Peeters, Coen Peeters en Bart Veerbeek.