Zaalhockey

Kampioenshuldiging zaalhockey

Nieuws afbeelding 6-4-2012 s

Op zondag 18 maart 2012 zijn de kampioen van het zaalhockeyseizoen 2011 2012 gehuldigd in een bomvol clubhuis. Rond 12 uur was het een drukte van jewelste en na een oproep werd de kampioensbal geopend door MHCB- voorzitter Cedric Lageman. Vervolgens nam Fred Koman namens de zaalhockeycommissie het stokje over en werden de vijf kampioenen allen in het zonnetje gezet.

Voor elk team was er een woordje en iedereen had even op het speciaal aangelegde podium hun minute of fame.

Als eerste werd gehuldigd de Jd3, die met een geweldig doelsaldo (64 doelpunten) voor, nog net concurrent Arnhem Jd2 1 doelpunt voorbleef. Maar zoals coach Yves zei: er kan er maar 1 de beste zijn. Vervolgens was Mb3 aan de beurt. Deze meiden o.l.v. van Ursula en Eric, lieten de gehele competitie zien, dat ondanks tekort aan trainingen, er een team stond, die gewoon het beste was. Ma4, de meiden van Joke, Frederieke en Annelies, combineren feesten met goede prestaties. Een prachtig resultaat!.De Ma1 revancheerde zich uitstekend van hun voorcompetitie en wist op de laatste dag Union MA2 achter zich te houden. Ze zorgden voor een snelle terugkeer in de topklasse. Prima prestatie. Als laatste was heren 1 aan de beurt. Zij hebben hun favoriete rol meer dan waargemaakt met hun ongeslagen kampioenschap. Zij komen volgend jaar, uniek voor Beuningen, in de topklasse uit. Fantastisch mannen. Alle teams geweldig gedaan!

Voor alle teams was er naast het persoonlijke woordje de kampioensschaal, kampioenmedailles en een heerlijke slagroomtaart.  Het laatste woord was aan Cedric, die de zaalcommissie bedankte in de vorm van een heerlijke taart. Dank hiervoor. Het was een mooie afsluiting van een lang en intensief seizoen, waarin de zaalcommissie iedereen weer bedankt voor hun inzet en bijdrage.