Clubcoördinatoren gezocht

29-8-2014

Beste ouders van leden/seniorleden,

Tot vorig seizoen werden gastouders ingezet bij de wedstrijdtafel. Mede door het digitale tijdperk zijn de taken van de gastouders veranderd.

Tijd dus voor iets nieuws. Hiermee introduceren wij: De CLUBCOÖRDINATOR op zaterdag.

Waarom een clubcoördinator?
Bij het wegvallen van de gastouders is er geen aanspreekpunt meer op de club terwijl er wel altijd leden/ouders/coaches zijn die vragen hebben en niet weten bij wie ze hiervoor moeten zijn.
De clubcoördinator wordt een belangrijke schakel tussen ouders, leden, gasten en commissies/bestuur van MHCB.

Wat is de functie van clubcoördinator?
Als clubcoördinator ben je gemakkelijk aan te spreken voor diverse vragen.  Weet je zelf zo niet een antwoord, dan stuur je de vraag per e-mail (evt. via de PC in het clubhuis) door naar de betreffende commissie.

Je hebt een bindende functie en probeert mensen enthousiast te houden voor de club.

Daarnaast zijn er nog enkele praktische taken zoals b.v. de ontvangst van coaches, hen laten weten op welk veld ze spelen, wedstrijdschema ophangen, checken of scheidsrechters aanwezig zijn en zonodig nabellen, doos met hesjes en fluiten klaarzetten, aanspreekpunt voor gevonden voorwerpen.

Het is absoluut niet noodzakelijk dat je achter de wedstrijdtafel blijft staan. Als clubcoördinator loop je rond langs de velden, op het terras en in het clubhuis, je bent bereikbaar en zichtbaar voor de (ouders van) leden en onze gasten.

Hoeveel tijd vergt de clubcoördinatie?
In de periode tot de herfstvakantie zijn er 5 zaterdagen. De eerste wedstrijden starten om 09.00 uur en de laatste wedstrijden om 16.00/16.30 uur. Per zaterdag worden 2 of 3 clubcoördinatoren ingezet, je draait dan een shift van 2,5 uur.
Bij een team van 8 clubcoördinatoren vragen we je om 1x per 4 wedstrijdzaterdagen een shift te draaien.

Voor wie?
Wordt jij een van de MHCB clubcoördinatoren? Vorm jij samen met nog 7 anderen een team van clubcoördinatoren op zaterdag? Wil jij 1x per 4 wedstrijdweken 3 tot 4 uurtjes nuttig zijn voor de club? Vind jij het leuk om contact te hebben met leden/ouders van leden en gasten van MHCB? Kom er dan gezellig bij!

Natuurlijk zullen we in de week voor 6 september (1ewedstrijddag) bij elkaar komen om het een en ander door te spreken. Je krijgt dan de nodige informatie over mogelijke vragen en antwoorden. Tot de standaarduitrusting hoort een bodywarmer met tekst op de rug, pen en bloknote, informatiesheet met telefoonnummers en sleutels van de redactiekamer en het materialenhok.

Meld je aan bij Annemieke van der Sterre via [email protected]